Vragen over het aanmelden van je muziekvereniging

Krijgen wij als muziekvereniging een eigen inlog zodat we kunnen zien wie voor ons meespeelt?

Wij hebben nog geen inlogfunctie op onze website met daarin een actuele stand van aantal deelnemers dan wel de namen van deze personen. In het kader van de AVG zijn wij hiermee ook voorzichtig. Na iedere trekking krijgt u van de Nationale Muziekloterij een uitdraai van het aantal meespelende loten voor jullie vereniging. Hiermee kunt u de groei van aantal meespelende loten zien en volgen.

TIP: Veel muziekverenigingen werken met de A6-flyer wervingsmogelijkheid. Indien u deze inneemt en de deelnemer heeft deze expliciet aan u persoonlijk verstrekt, kunt u deze gegevens als muziekverenigingen ook invoeren.

Wie houdt de aanmelding van loterij deelnemers bij en volgt deze op?

Als Nationale Muziekloterij houden wij de aanmeldingen bij en loterij deelnemers krijgen hier een opdrachtbevestiging van. Wij verzorgen de maandelijkse incasso’s, organiseren de trekking onder toezicht van een notaris en informeren de prijswinnaars. Vervolgens maken wij de gewonnen geldprijzen binnen enkele weken na de trekking over aan het bij ons bekende IBAN rekeningnummer of versturen de gewonnen fysieke prijzen naar het adres van de winnaar.

Hoe werkt het als we als muziekvereniging zijn aangemeld?

Na aanmelding controleren we jullie aanmeldgegevens en nemen deze op in onze lijst van partner muziekverenigingen. Vervolgen zullen wij uw vereniging via onze social media, nieuwsbrief en/of anders welkom heten. Hiervoor ontvangen we graag een logo en leuke (actie) foto van jullie muziekvereniging. De gegevens van uw muziekvereniging worden opgenomen in het aanmeldformulier voor deelnemers (lotenbezitters) aan de loterij. Op die manier kunnen fans van uw muziekvereniging aangeven dat de 50% opbrengst naar jullie muziekvereniging gaat. Vervolgens kunt u direct aan de slag om zoveel mogelijke deelnemers te werven.