We zijn begonnen met werving en hebben inschrijvingen ontvangen. Waar moeten wij die aanmelden?

Gefeliciteerd dat u al inschrijving(en) heeft! Het invoeren van deze fysieke inschrijvingen kan digitaal op onze site via menu-item/button “Lot Kopen” of klik hiervoor op de volgende link: https://www.muziekloterij.nl/aanmelden/.

Hoe werkt het als we als muziekvereniging zijn aangemeld?

Na aanmelding controleren we jullie aanmeldgegevens en nemen deze op in onze lijst van partner muziekverenigingen. Vervolgen zullen wij uw vereniging via onze social media, nieuwsbrief en/of anders welkom heten. Hiervoor ontvangen we graag een logo en leuke (actie) foto van jullie muziekvereniging. De gegevens van uw muziekvereniging worden opgenomen in het aanmeldformulier voor deelnemers (lotenbezitters) aan de loterij. Op die manier kunnen fans van uw muziekvereniging aangeven dat de 50% opbrengst naar jullie muziekvereniging gaat. Vervolgens kunt u direct aan de slag om zoveel mogelijke deelnemers te werven.

Kunnen mensen het hele jaar door inschrijven voor deelname aan de Nationale Muziekloterij?

Ja, inschrijven kan het hele jaar door zolang we vergunning hebben en als Stichting Nationale Muziekloterij ook de maandelijkse trekkingen verzorgt.