Kunnen wij een eigen actie of aanpak met jullie delen?

Heel graag ontvangen wij dit! Hiermee kunnen we andere muziekverenigingen ook weer op ideeën brengen. Als jullie eigen PR materiaal ontwikkelen, juichen we dat alleen maar toe! Zie ook het voorbeeld van St. Barbara Dreumel: https://www.muziekloterij.nl/muziekverenigingen/promotie/voorbeelden-print-en-drukbestanden/.

Best practises bij de ene muziekvereniging kunnen ook prima passen bij een andere. En we hoeven niet allemaal het wiel opnieuw uit te vinden, maar vooral delen en leren van elkaar om samen te groeien, duurzame inkomsten voor onze muziekvereniging genereren en daarmee de toekomst Muziek te geven!

Moeten wij altijd en alleen met de door Nationale Muziekloterij aangereikte communicatiemiddelen communiceren of mogen we ook zelf iets bedenken?

Nee hoor, natuurlijk mogen jullie ook iets zelf bedenken en delen via de (social) media. Plaats daarbij dan ook een herkenbare (actie) foto van jullie muziekvereniging of juist een foto waaruit blijkt hoe leuk muziek maken is. Wij hebben inderdaad kant-en-klare persberichten, foto’s (stockvrij), social media berichten etc. gemaakt voor jullie als muziekvereniging. Zie: https://www.muziekloterij.nl/muziekverenigingen/promotie/. Maak hiervan praktisch gebruik, daar is het juist voor!
Hebben jullie een geweldige manier om de Nationale Muziekloterij onder de aandacht te brengen én wil je die delen met collega/zuster verenigingen? Stuur deze dan naar info@muziekloterij.nl, want samen geven we toekomst muziek!

Hebben jullie voorbeelden van artikelen, persberichten, foto’s, social media berichten?

Als Nationale Muziekloterij faciliteren wij partner muziekverenigingen met diverse voorbeeld PR materiaal dat u kunt gebruiken. Juist om werk te besparen hebben wij dit al voorbereid en het is gratis te gebruiken. Klink hiervoor op link: https://www.muziekloterij.nl/muziekverenigingen/promotie/

Dit materiaal mag u ook als basis gebruiken en omvormen tot een passende promotie voor uw vereniging op jullie website, social media, lokaal weekkrant of blad, nieuwsblad, etc. Eigen PR materiaal mag u natuurlijk ook maken en inzetten.